Τα ψυχολογικά και πνευματικά οφέλη της κολύμβησης

Τα ψυχολογικά και πνευματικά οφέλη της κολύμβησης
09-01-2015

Το κολύμπι, εκτός από σωματικά, έχει και πνευματικά και ψυχολογικά οφέλη για την υγεία μας. Κάτω από το νερό, το μυαλό μας χαλαρώνει και εστιάζει στο ρυθμό της διαδρομής κι έτσι δημιουργείται ένας είδος διαλογισμού που δίνει μια αίσθηση ευημερίας.

Γνωρίζατε πως το κολύμπι έχει πνευματικά και ψυχολογικά οφέλη; Εκτός από την προφανή θετική του επίδραση στη σωματική μας υγεία, αυτό το άθλημα είναι επίσης ιδιαίτερα ευεργετικό για το μυαλό…

Δίνει ενέργεια

Πρώτα απ’ όλα, το κολύμπι, σε αντίθεση με πολλά άλλα αθλήματα, μας κάνει να νιώθουμε γεμάτοι ενέργεια. Τίποτα δεν είναι καλύτερο από μια προπόνηση με κολύμπι νωρίς το πρωί, για να αισθανόμαστε τέλεια όλη τη μέρα. Εάν μπορείτε να βρείτε μια πισίνα που ανοίγει αρκετά νωρίς και θέλετε να κάνετε κάτι καλό για τον εαυτό σας, αυτή είναι η καλύτερη επιλογή.

Μειώνει το στρες

Η κολύμβηση είναι επίσης ένας διασκεδαστικός τρόπος για να ανακουφίσετε το στρες και τα νεύρα που προκύπτουν ύστερα από μια έντονη ημέρα εργασίας. Η επαφή με το νερό είναι πολύ ευεργετική και βοηθά να χαλαρώσει το σώμα και το μυαλό. Η βύθιση στο νερό και η συγκέντρωση για την τεχνική, δημιουργούν έναν χαλαρωτικό διαλογισμό στο νερό.

Κοινωνικές επαφές

Η κολύμβηση είναι επίσης ένα πολύ κοινωνικό άθλημα. Στην πισίνα θα βρείτε πολλά άτομα που τους αρέσει το ίδιο άθλημα, για να κουβεντιάσετε για διάφορα θέματα και να ανταλλάξετε συμβουλές και απόψεις για το κολύμπι, ενώ το να χαλαρώνετε στο νερό είναι πολύ ευχάριστο. Η πισίνα είναι επίσης ένα μέρος όπου μπορείτε να συνομιλήσετε με ανθρώπους όλων των ηλικιών.

Ψυχαγωγεί

psixologika ofeli

Το να κολυμπάτε ή να παίζετε παιχνίδια στη θάλασσα με τους φίλους, την οικογένεια ή τα παιδιά σας, αποτελεί μια σημαντική ψυχαγωγική δραστηριότητα, ιδιαίτερα το καλοκαίρι.

Το κολύμπι δημιουργεί ένα θετικό συναίσθημα μετά την προπόνηση και η θετική διάθεση με τη σειρά της, μειώνει το στρες.

Αυτοπεποίθηση

Η κολύμβηση τονώνει το σώμα και αυξάνει την ευεξία και την αυτοπεποίθησή μας. Η επαφή με το νερό βελτιώνει τη διάθεσή μας όταν αισθανόμαστε κουρασμένοι ή λυπημένοι. Στο κολύμπι, μπορεί κανείς να ξεπεράσει ακόμη κι έναν καλύτερο αθλητή, από τη δύναμη και την τεχνική που προκύπτει από το υποσυνείδητο, το κέντρο ελέγχου όλης της ανθρώπινης κίνησης.